Aro Palace Bulevardul Eroilor 27, Brașov, Romania, Brașov, BV, 500030, Romania
Persoană/noapte de la nedeclaratSolicită cazare
Inaugurat in 1939, chiar inainte de izbucnirea celui de-al doilea razboi Mondial, Hotel Aro Palace Brasov a fost proiectat de arhitectul Horia Creanga, nepotul marelui nostru Ion Creanga. Denumirea hotelului Aro Palace este mostenita de la societatea Asigurarea Romaneasca, din banii careia au fost finantate lucrarile.
Adresă: Bulevardul Eroilor 27, Brașov, Romania, Brașov, BV, 500030, Romania
Camerele rezervate telefonic (care necesita transmiterea datelor de contact) si confirmate de catre Hotel se vor retine (garanta) fara plata unui depozit pana la ora 15.00 in ziua sosirii dupa care se vor elibera fara notificare prealabila.
SERVICII |
TARIFE |
Day use |
50% din tariful camerei/zi. (max 8h In intervalul 10.00-18.00) |
Early check-in |
Inainte de ora 9.00 100% din tarif fara mic dejun |
Intre 9.00-13.00 – 50% din tarif fara mic dejun |
|
Intre 13.00 – 15.00 – in limita disponibilitati fara costuri suplimentare |
|
|
Intre 12.00 – 13,00 – in limita disponibilitatii fara costuri suplimentare |
Late check-out |
Intre 13.00-18.00 – 50% din tarif fara mic dejun |
Dupa ora 18.00 – 100% din tarif fara mic dejun |
|
Copil 0-6 ani |
Gratuit ( fara pat suplimentar ) |
Pat suplimentar copil intre 6.00 – 11.99 ani |
36 euro/noapte |
Pat suplimentar copil intre 12.00 – 17.99 ani |
45 euro/noapte |
Animale talie mica/medie |
50 euro/zi |
Parcare autoturism |
3 lei/ora (client cazat) |
Parcare autoturism |
10 lei/ora (client ne cazat) |
WI-FI |
Gratuit |
Tratamente si proceduri SPA |
La un cost suplimentar si in functie de legislatia in vigoare |
12.2 Prestatorul va asigura la cerere, pastrarea banilor si a altor obiecte de valoare incredintate de catre oaspeti in seif sau alte incaperi special amenajate contra spargerilor, furturilor si incendiilor. Prestatorul este exonerat de raspundere in situatia in care oaspetele nu si-a asigurat valorile. Pentru obiectele de valoare personale fiecare camera are in dotare seif.
12.3 Hotelul nu isi asuma raspunderea cu privire la eventualele accidente ce pot surveni in urma utilizarii, in mod neadecvat, a dotarilor hotelului.
12.4 Hotelul nu este raspunzator in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea este limitata in concordanta cu reglementarile legale in vigoare si conditiilor de cazare.
Hotelul nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.
Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul hotelului si in special a camerei de hotel, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din hotel. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate, in cazul in care hotelul se afla in incapacitatea de a mai oferi spre cazare camera, in perioada urmatoare.
Prin fumat se intelege folosirea/aprinderea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea etc. Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scarile, sali de conferinta, baile, zona de receptie, zona lobby, centrul SPA Fumatul este permis doar in exteriorul hotelului, in zona publica special destinata. In caz contrar se va aplica o penalizare de 250 EUR. Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul pensiunii si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 250 EUR.
Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.
Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in spatiile de restaurant a oaspetilor aflati sub influenta bauturilor alcoolice sau a substantelor interzise, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii de imagine hotelului sau deranjeaza alti oaspeti.
In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, conducerea hotelului poate finaliza/anula o rezervare si poate opera check-out-ul imediat al oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.
Hotelul nu presteaza servicii persoanelor aflate sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Hotelulul isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.
Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar conducerea hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in cadrul hotelului.
Consideram ca oaspetii nostri, in momentul cazarii sau in momentul solicitarii vreunui serviciu la Hotel Aro Palace, au luat cunostinta si au acceptat termenii si conditiile mai sus mentionate.
Camerele rezervate telefonic (care necesita transmiterea datelor de contact) si confirmate de catre Hotel se vor retine (garanta) fara plata unui depozit pana la ora 15.00 in ziua sosirii dupa care se vor elibera fara notificare prealabila.
SERVICII |
TARIFE |
Day use |
50% din tariful camerei/zi. (max 8h In intervalul 10.00-18.00) |
Early check-in |
Inainte de ora 9.00 100% din tarif fara mic dejun |
Intre 9.00-13.00 – 50% din tarif fara mic dejun |
|
Intre 13.00 – 15.00 – in limita disponibilitati fara costuri suplimentare |
|
|
Intre 12.00 – 13,00 – in limita disponibilitatii fara costuri suplimentare |
Late check-out |
Intre 13.00-18.00 – 50% din tarif fara mic dejun |
Dupa ora 18.00 – 100% din tarif fara mic dejun |
|
Copil 0-6 ani |
Gratuit ( fara pat suplimentar ) |
Pat suplimentar copil intre 6.00 – 11.99 ani |
36 euro/noapte |
Pat suplimentar copil intre 12.00 – 17.99 ani |
45 euro/noapte |
Animale talie mica/medie |
50 euro/zi |
Parcare autoturism |
3 lei/ora (client cazat) |
Parcare autoturism |
10 lei/ora (client ne cazat) |
WI-FI |
Gratuit |
Tratamente si proceduri SPA |
La un cost suplimentar si in functie de legislatia in vigoare |
12.2 Prestatorul va asigura la cerere, pastrarea banilor si a altor obiecte de valoare incredintate de catre oaspeti in seif sau alte incaperi special amenajate contra spargerilor, furturilor si incendiilor. Prestatorul este exonerat de raspundere in situatia in care oaspetele nu si-a asigurat valorile. Pentru obiectele de valoare personale fiecare camera are in dotare seif.
12.3 Hotelul nu isi asuma raspunderea cu privire la eventualele accidente ce pot surveni in urma utilizarii, in mod neadecvat, a dotarilor hotelului.
12.4 Hotelul nu este raspunzator in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea este limitata in concordanta cu reglementarile legale in vigoare si conditiilor de cazare.
Hotelul nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.
Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul hotelului si in special a camerei de hotel, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din hotel. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate, in cazul in care hotelul se afla in incapacitatea de a mai oferi spre cazare camera, in perioada urmatoare.
Prin fumat se intelege folosirea/aprinderea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea etc. Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scarile, sali de conferinta, baile, zona de receptie, zona lobby, centrul SPA Fumatul este permis doar in exteriorul hotelului, in zona publica special destinata. In caz contrar se va aplica o penalizare de 250 EUR. Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul pensiunii si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 250 EUR.
Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.
Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in spatiile de restaurant a oaspetilor aflati sub influenta bauturilor alcoolice sau a substantelor interzise, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii de imagine hotelului sau deranjeaza alti oaspeti.
In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, conducerea hotelului poate finaliza/anula o rezervare si poate opera check-out-ul imediat al oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.
Hotelul nu presteaza servicii persoanelor aflate sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Hotelulul isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.
Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar conducerea hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in cadrul hotelului.
Consideram ca oaspetii nostri, in momentul cazarii sau in momentul solicitarii vreunui serviciu la Hotel Aro Palace, au luat cunostinta si au acceptat termenii si conditiile mai sus mentionate.
Septembrie 2023 | ||||||
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
1 N/A |
2 N/A |
3 N/A |
||||
4 N/A |
5 N/A |
6 N/A |
7 N/A |
8 N/A |
9 N/A |
10 N/A |
11 N/A |
12 N/A |
13 N/A |
14 N/A |
15 N/A |
16 N/A |
17 N/A |
18 N/A |
19 N/A |
20 N/A |
21 N/A |
22 N/A |
23 N/A |
24 N/A |
25 N/A |
26 N/A |
27 N/A |
28 N/A |
29 N/A |
30 N/A |
Octombrie 2023 | ||||||
L | Ma | Mi | J | V | S | D |
1 N/A |
||||||
2 N/A |
3 N/A |
4 N/A |
5 N/A |
6 N/A |
7 N/A |
8 N/A |
9 N/A |
10 N/A |
11 N/A |
12 N/A |
13 N/A |
14 N/A |
15 N/A |
16 N/A |
17 N/A |
18 N/A |
19 N/A |
20 N/A |
21 N/A |
22 N/A |
23 N/A |
24 N/A |
25 N/A |
26 N/A |
27 N/A |
28 N/A |
29 N/A |
30 N/A |
31 N/A |