• Promovare pensiuni și hoteluri
  • Autentificare unitate turistică
Meniu mobil
eVacant - Cazare in Romania la Pensiuni, Vile si Hoteluri
  • Acasă
  • Idei de călătorie
  • Întrebări
  • Contact
  • Adaugă unitate turistică
  • Acasă
  • Idei de călătorie
  • Întrebări
  • Contact
  • Adaugă unitate turistică
  • Promovare
  • Autentificare unitate turistică

Aro Palace

  • Acasă
  • Cazare România
  • Județul Brasov
  • Cazare Brașov
  • Aro Palace
  • Descriere
  • Hartă
  • Calendar
  • Info
  • Recenzii
  • Prețuri
  • Cazare la Aro Palace
  • Cazare la Aro Palace
  • Cazare la Aro Palace
  • Cazare la Aro Palace
  • Cazare la Aro Palace
  • Cazare la Aro Palace
  • Cazare la Aro Palace
  • Cazare la Aro Palace
  • Cazare la Aro Palace
  • Cazare la Aro Palace
  • Hotel
  • neclasificat
  • 1 noapte
  • Mic Dejun(BB)
  • Da
  • Anunț neverificat

Inaugurat in 1939, chiar inainte de izbucnirea celui de-al doilea razboi Mondial, Hotel Aro Palace Brasov a fost proiectat de arhitectul Horia Creanga, nepotul marelui nostru Ion Creanga. Denumirea hotelului Aro Palace este mostenita de la societatea Asigurarea Romaneasca, din banii careia au fost finantate lucrarile.

(...)citește toată descrierea unității

Inaugurat in 1939, chiar inainte de izbucnirea celui de-al doilea razboi Mondial, Hotel Aro Palace Brasov a fost proiectat de arhitectul Horia Creanga, nepotul marelui nostru Ion Creanga. Denumirea hotelului Aro Palace este mostenita de la societatea Asigurarea Romaneasca, din banii careia au fost finantate lucrarile. Intre anii 1950 si 1960, in vremea cand Brasovul s-a numit Orasul Stalin, hotelul Aro Palace a fost botezat Carpati.

Pentru a fi marita capacitatea de cazare, s-a decis extinderea hotelului. Astfel, aripa noua a hotelului si-a inceput santierul in 1963 si a fost data in folosinta doi ani mai tarziu, fiind proiectata de regretatul arhitect brasovean Iancu Radacina.

Aro Palace a reprezentat pentru Brasovul secolului XX punctul de reper, kilometrul 0 al orasului strajuit de Tampa. In zilele noastre, hotelul impleteste desavarsit interbelicul cu high-tech, astfel ca este preferat ca destinatie atat de nostalgici, cat si de catre noua generatie cu atata nevoie de tehnologie si progres.

De-a lungul celor peste 80 de ani de functionare, Aro Palace a adunat povesti cu actori, cantareti si ale lor concerte la Cerbul de Aur, membri de delegatii prezidentiale, ambasadori, personalitati politice sau ale culturii europene; a fost martor al mii de nunti, botezuri, conferinte sau congrese, a bucurat sufletele romanilor si strainilor deopotriva.

Maiestuos, unicul hotel de 5 stele al Brasovului, Aro Palace asista la apusul soarelui peste vechea cetate, la rasaritul mangaind Tampa, admira cetatuia, Primaria si vechiul Sir al Hotilor de peste Parcul Central. Ramane emblema Brasovului, alaturi de toate celalalte locuri indragite de localnici si turisti, aflate in imediata sa vecinatate: Piata Sfatului, str. Republicii, Tampa si zidurile vechii cetati, muzee, galerii de arta, cafenele romantice, magazine si piatete.

Restrânge textul

Locație
  • Acceptă plata cu card
  • Acceptă plata cu tichete de vacanță
  • Acceptă plata cu tichete de vacanță electronice
Facilități
  • Acceptă animale de companie
  • Acces persoane cu mobilitate redusă
  • Aer Condiționat
  • Aparat cafea
  • Baie cu cadă
  • Baie în cameră
  • Balcon
  • Camere nefumător
  • Frigider
  • Parcare proprie
  • Piscină interioară
  • Room service
  • Sală de conferințe
  • TV
  • Uscător păr
  • WiFi

Puncte de atracție

  • AFI Brașov
    1.6 km
  • Belaqva Active Wellness
    3.6 km
  • Gara Brașov
    2.5 km
  • dedeman
    5.2 km
  • Obsentum
    1.6 km
  • Carrefour
    1.6 km
  • OMV
    6.6 km
  • Parcul Tractorul
    2.6 km

Restaurante recomandate

  • Restaurant Sergiana
    0.1 km
  • Karamna
    2.9 km
  • Al Centro
    0.7 km
  • La Ceaun
    0.2 km
  • McDonald's
    3.3 km
  • La Polonic
    1.9 km
  • Dei Frati
    0.3 km
  • La Ceaun
    0.4 km

Adresă: Bulevardul Eroilor 27, Brașov, Romania, Brașov, BV, 500030, Romania

GPS: 45.6453981, 25.5910919

Puncte de atracție

  • AFI Brașov
    1.6 km
  • Belaqva Active Wellness
    3.6 km
  • Gara Brașov
    2.5 km
  • dedeman
    5.2 km
  • Obsentum
    1.6 km
  • Carrefour
    1.6 km
  • OMV
    6.6 km
  • Parcul Tractorul
    2.6 km

Restaurante recomandate

  • Restaurant Sergiana
    0.1 km
  • Karamna
    2.9 km
  • Al Centro
    0.7 km
  • La Ceaun
    0.2 km
  • McDonald's
    3.3 km
  • La Polonic
    1.9 km
  • Dei Frati
    0.3 km
  • La Ceaun
    0.4 km

Termeni

  1. Rezervarea
    • Rezervarea serviciilor se poate realiza prin e-mail la: rezervari@aro-palace.ro; hotelaro@aro-palace.ro , direct pe site http://aro-palace.ro/, prin formularul de rezervari disponibil pe site sau telefonic la numarul: +40 268478800, +40 268476699, +40 268476903, 0730888088.

 

  1. Tarife
    • Tarifele practicate de hotel sunt cele disponibile pe site-ul hotelului, la momentul efectuarii rezervarii si confirmate de catre departamentul de rezervari/receptie Tarifele sunt nete, includ TVA, taxa salvamont, taxa promovare, internet WI-FI si mic dejun sau fara mic dejun in fuctie de tariful ales,.
    • Ne asumam dreptul de a modifica tarifele in orice moment, majorarea acestor tarife neafectand rezervarile deja confirmate.
    • In anumite situatii speciale precum majorarea taxelor si a impozitelor, introducerea unor noi taxe si impozite, poate avea efect si asupra rezervarilor deja efectuate ducand la modificarea tarifelor.

 

  1. Garantarea rezervariilor individuale

Camerele rezervate telefonic (care necesita transmiterea datelor de contact) si confirmate de catre Hotel se vor retine (garanta) fara plata unui depozit pana la ora 15.00 in ziua sosirii dupa care se vor elibera fara notificare prealabila.

 

  1. Anularea rezervarilor
    • Anularea rezervarii se poate efectua telefonic sau pe e-m catre Departamentul de Rezervari al hotelului, la adresa de e-mail rezervari@aro-palace.ro, hotelaro@aro-palace.ro .
    • In cazul in care, in timpul sejurului oaspetele isi micsoreaza perioada de sedere in hotel, suma achitata initial nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.
    • Rezervarile cu Oferta speciala / Pachet special, sunt nerambursabile, si in caz de anulare, se va retine intreaga contravaloare a rezervarii, achitata integral in avans.
    • Rezervarile achitate cu tichete de vacanta sunt nerambursabile si fara posibilitatea de a reprograma sejurul.

 

  1. Politica “no-show”
    • Pentru oaspetii care nu se prezinta la cazare in ziua de intrare inscrisa in rezervare, se va retine dupa caz, contravaloarea intregului sejur sau a primei nopti de cazare iar rezervarea va fi anulata pentru toata perioada comandata la ora de check-out dupa prima noapte. Aceste informatii vor fi transmise de catre departamentul rezervari sau receptie la momentul rezervarii iar sejurul nu se poate reprograma.

 

  1. Politica de plata
    • Plata rezervarilor se face in EUR sau RON pe baza unei facturi proforme.
    • Pentru platile avansurilor in RON se va lua in calcul cursul BNR zilnic. Platile pot fi efectuate prin virament bancar, carte de credit ( cu acord de debitare) sau tichete de vacanta ( conform conditiilor impuse de lege), link de plata prin platforma securizata: „Eu platesc”.
    • Pentru platile diferentelor de sejur ( sau al intregului sejur), plati efectuate la receptie in RON, se vor face la cursul BNR zilnic, platile pot fi efectate prin cash, carte de credit ( VISA / MASTERCARD) si tichete de vacanta ( conform conditiilor impuse de lege).
    • In cazul platilor cu cardul, titularul cardului trebuie sa fie prezent in momentul platii pentru a autoriza tranzactia sau se poate oferi o metoda de plata alternativa
    • In functie de tipul rezervarii, plata rezervarilor se va face integral la receptie la check-in, prelungirea sejurului se confirma dupa achitarea diferentei de plata.
    • Inainte de data cazarii hotelul poate solicita si bloca contravaloarea unei nopti de cazare sau a intregului sejur. In cazul in care tranzactia este respinsa datorita lipsei de fonduri sau card invalid, oaspetele va fi informat si rezervarea anulata.
    • Oaspetele are obligatia de a verifica detaliile din factura inainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea platii de catre Oaspete are valoarea unei confirmari exprese a facturii aferente, orice solicitare ulterioara de modificare nefiind luata in considerare.

 

  1. Politica de restituire a avansurilor neutilizate
    • Restiuirea banilor se va face doar cu solicitarea NUMAI IN SCRIS catre Departamentul de Rezervari al hotelului, la adresa de e-mail rezervari@aro-palace.ro , cu datele depunatorului, contul si banca unde se vor vira
      • Restituirea banilor se va face conf. Art.  4 si 5, si cu retinerea  comisioanelor bancare aferente bancii depunatorului.

 

 

  1. Alte servicii cu plata

SERVICII

TARIFE

Day use

50% din tariful camerei/zi. (max 8h In intervalul 10.00-18.00)

 

Early check-in

Inainte de ora 9.00  100% din tarif fara mic dejun

Intre 9.00-13.00 – 50% din tarif fara mic dejun

Intre 13.00 – 15.00 – in limita disponibilitati fara costuri suplimentare

 

Intre 12.00 – 13,00 – in limita disponibilitatii fara costuri suplimentare

Late check-out

Intre 13.00-18.00 – 50% din tarif fara mic dejun

Dupa ora 18.00 – 100% din tarif fara mic dejun

Copil 0-6 ani

Gratuit ( fara pat suplimentar )

Pat suplimentar copil intre 6.00 – 11.99 ani

36 euro/noapte

Pat suplimentar copil intre 12.00 – 17.99 ani

45 euro/noapte

Animale talie mica/medie

50 euro/zi

Parcare autoturism

3 lei/ora (client cazat)

Parcare autoturism

10 lei/ora (client ne cazat)

WI-FI

Gratuit 

Tratamente si proceduri SPA

La un cost suplimentar si in functie de legislatia in vigoare

 

 

  1. Politica de check-in / check-out :
    • Primirea camerei (check-in) se face incepand cu ora 15:00.
    • Eliberarea camerei (check-out) se face pana la ora 12:00.
    • Nerespectarea orelor de mai sus (early check-in, late check-out) implica costuri suplimentare, conform art. 10, si se accepta in limita disponibilitatilor.
    • Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera la un anumit etaj, camere alăturate sau situate într-un anumit sector. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care Hotelul încearcă să le satisfacă în limita disponibilităților.
    • Este strict interzis accesul în restaurant cu alimente și băuturi din exterior.
    • Hotelul dispune de parcare privata, acest serviciu fiind pus la dispozitiea oaspetilor sai la un cost suplimentar, in functie de disponibilitate.
    • Accesul vizitatorilor este permis in spatiile de cazare intre orele 11.00 – 20.00, fara costuri suplimentare, iar in afara acestui interval doar in baza inregistrarii acestora la receptie si achitarii diferentei de tarif.

 

  1. Siguranta
    • Hotelul si spatiile publice sunt supravegheata prin sistem video – vezi „Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin utilizarea mijloacelor de supraveghere video” afisata la receptie.

12.2  Prestatorul va asigura la cerere, pastrarea banilor si a altor obiecte de valoare incredintate de catre oaspeti in seif sau alte incaperi special amenajate contra spargerilor, furturilor si incendiilor. Prestatorul este exonerat de raspundere in situatia in care oaspetele nu si-a asigurat valorile. Pentru obiectele de valoare personale fiecare camera are in dotare seif.

12.3  Hotelul nu isi asuma raspunderea cu privire la eventualele accidente ce pot surveni in urma utilizarii, in mod neadecvat, a dotarilor hotelului.

12.4  Hotelul nu este raspunzator in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea este limitata in concordanta cu reglementarile legale in vigoare si conditiilor de cazare.

Hotelul nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.

Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul hotelului si in special a camerei de hotel, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din hotel. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate, in cazul in care hotelul se afla in incapacitatea de a mai oferi spre cazare camera, in perioada urmatoare.

 

  1. Alte mentiuni
    • In incinta hotelului, este permis accesul oaspetilor insotiti de 1 animal de companie de talie mica/medie. Taxa de acces este de 50 €/noapte/animal. In cazul in care animalele de companie provoaca daune hotelului, acestea vor fi suportate de catre proprietarul animalului de companie.
    • In spatiile destinate consumului de alimente si bauturi, sali de conferinta, centru SPA este interzis accesul cu animale de companie.
    • Reclamatiile privind serviciile turistice acordate vor fi facute direct hotelului de catre oaspete sau agentul Beneficiarului in timpul sejurului. Reclamatiile facute dupa plecarea oaspetilor nu vor fi luate in considerare.
    • Hotelul se angajeaza sa verifice justetea reclamatiilor facute de turisti si sa comunice rezultatul intr-un interval de 3 zile de la primirea lor, in scris.
    • Toate camerele din incinta hotelului sunt pentru nefumatori. O taxa de 250 EUR se va aplica in cazul nerespectarii acestei reguli. Fumatul este permis numai in zonele special amenajate.

Prin fumat se intelege folosirea/aprinderea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea etc. Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scarile, sali de conferinta, baile, zona de receptie, zona lobby, centrul SPA  Fumatul este permis doar in exteriorul hotelului, in zona publica special destinata. In caz contrar se va aplica o penalizare de 250 EUR. Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul pensiunii si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 250 EUR.

Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.

  • Oaspetii au acces nelimitat la internet WI-FI, si Business Corner – zona cu acces la calculator si

 

  1. Conduita si responsabilitate

 

Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in spatiile de restaurant a oaspetilor aflati sub influenta bauturilor alcoolice sau a substantelor interzise, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii de imagine hotelului sau deranjeaza alti oaspeti.

  • Personalul hotelului isi va intampina intotdeauna oaspetii cu amabilitate si va face tot posibilul pentru a indeplini orice solicitare venita din partea acestora. In cazul in care un oaspete sau un vizitator al hotelului, prin aspectul neingrijit si/sau vulgar care deranjeaza in mod vizibil oaspetii si personalul, comportamentul sau starea in care se afla, va produce incidente neplacute, deranjand pe ceilalti oaspeti si/sau personalul angajat si afectand astfel imaginea hotelului, acesta va fi invitat imediat sa paraseasca incinta hotelului. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul check in-ului, in timpul sejurului sau in ziua check out-ului. Hotelul este indreptatit sa anuleze imediat rezervarea si/sau sa solicite parasirea imediata a camerei fara a oferi nici o compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.
  • Hotelul isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a-si corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul hotelului.

In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, conducerea hotelului poate finaliza/anula o rezervare si poate opera check-out-ul imediat al oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.

Hotelul nu presteaza servicii persoanelor aflate sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Hotelulul isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.

Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar conducerea hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in cadrul hotelului.

15. Clauze finale

Consideram ca oaspetii nostri, in momentul cazarii sau in momentul solicitarii vreunui serviciu la Hotel Aro Palace, au luat cunostinta si au acceptat termenii si conditiile mai sus mentionate.

Detalii Contact
Mese incluse:
Mic Dejun(BB)
Telefon fix:
0268478800
Telefon mobil:
0730888088
Website:
Accesează website
-/10
Adaugă Recenzie

Recenzii (0)

Nu există recenzii pentru această unitate

Nota finală


          CAPTCHA
            Adaugă rezervare

                                          CAPTCHA

                                            Termeni

                                            1. Rezervarea
                                              • Rezervarea serviciilor se poate realiza prin e-mail la: rezervari@aro-palace.ro; hotelaro@aro-palace.ro , direct pe site http://aro-palace.ro/, prin formularul de rezervari disponibil pe site sau telefonic la numarul: +40 268478800, +40 268476699, +40 268476903, 0730888088.

                                             

                                            1. Tarife
                                              • Tarifele practicate de hotel sunt cele disponibile pe site-ul hotelului, la momentul efectuarii rezervarii si confirmate de catre departamentul de rezervari/receptie Tarifele sunt nete, includ TVA, taxa salvamont, taxa promovare, internet WI-FI si mic dejun sau fara mic dejun in fuctie de tariful ales,.
                                              • Ne asumam dreptul de a modifica tarifele in orice moment, majorarea acestor tarife neafectand rezervarile deja confirmate.
                                              • In anumite situatii speciale precum majorarea taxelor si a impozitelor, introducerea unor noi taxe si impozite, poate avea efect si asupra rezervarilor deja efectuate ducand la modificarea tarifelor.

                                             

                                            1. Garantarea rezervariilor individuale

                                            Camerele rezervate telefonic (care necesita transmiterea datelor de contact) si confirmate de catre Hotel se vor retine (garanta) fara plata unui depozit pana la ora 15.00 in ziua sosirii dupa care se vor elibera fara notificare prealabila.

                                             

                                            1. Anularea rezervarilor
                                              • Anularea rezervarii se poate efectua telefonic sau pe e-m catre Departamentul de Rezervari al hotelului, la adresa de e-mail rezervari@aro-palace.ro, hotelaro@aro-palace.ro .
                                              • In cazul in care, in timpul sejurului oaspetele isi micsoreaza perioada de sedere in hotel, suma achitata initial nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.
                                              • Rezervarile cu Oferta speciala / Pachet special, sunt nerambursabile, si in caz de anulare, se va retine intreaga contravaloare a rezervarii, achitata integral in avans.
                                              • Rezervarile achitate cu tichete de vacanta sunt nerambursabile si fara posibilitatea de a reprograma sejurul.

                                             

                                            1. Politica “no-show”
                                              • Pentru oaspetii care nu se prezinta la cazare in ziua de intrare inscrisa in rezervare, se va retine dupa caz, contravaloarea intregului sejur sau a primei nopti de cazare iar rezervarea va fi anulata pentru toata perioada comandata la ora de check-out dupa prima noapte. Aceste informatii vor fi transmise de catre departamentul rezervari sau receptie la momentul rezervarii iar sejurul nu se poate reprograma.

                                             

                                            1. Politica de plata
                                              • Plata rezervarilor se face in EUR sau RON pe baza unei facturi proforme.
                                              • Pentru platile avansurilor in RON se va lua in calcul cursul BNR zilnic. Platile pot fi efectuate prin virament bancar, carte de credit ( cu acord de debitare) sau tichete de vacanta ( conform conditiilor impuse de lege), link de plata prin platforma securizata: „Eu platesc”.
                                              • Pentru platile diferentelor de sejur ( sau al intregului sejur), plati efectuate la receptie in RON, se vor face la cursul BNR zilnic, platile pot fi efectate prin cash, carte de credit ( VISA / MASTERCARD) si tichete de vacanta ( conform conditiilor impuse de lege).
                                              • In cazul platilor cu cardul, titularul cardului trebuie sa fie prezent in momentul platii pentru a autoriza tranzactia sau se poate oferi o metoda de plata alternativa
                                              • In functie de tipul rezervarii, plata rezervarilor se va face integral la receptie la check-in, prelungirea sejurului se confirma dupa achitarea diferentei de plata.
                                              • Inainte de data cazarii hotelul poate solicita si bloca contravaloarea unei nopti de cazare sau a intregului sejur. In cazul in care tranzactia este respinsa datorita lipsei de fonduri sau card invalid, oaspetele va fi informat si rezervarea anulata.
                                              • Oaspetele are obligatia de a verifica detaliile din factura inainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea platii de catre Oaspete are valoarea unei confirmari exprese a facturii aferente, orice solicitare ulterioara de modificare nefiind luata in considerare.

                                             

                                            1. Politica de restituire a avansurilor neutilizate
                                              • Restiuirea banilor se va face doar cu solicitarea NUMAI IN SCRIS catre Departamentul de Rezervari al hotelului, la adresa de e-mail rezervari@aro-palace.ro , cu datele depunatorului, contul si banca unde se vor vira
                                                • Restituirea banilor se va face conf. Art.  4 si 5, si cu retinerea  comisioanelor bancare aferente bancii depunatorului.

                                             

                                             

                                            1. Alte servicii cu plata

                                            SERVICII

                                            TARIFE

                                            Day use

                                            50% din tariful camerei/zi. (max 8h In intervalul 10.00-18.00)

                                             

                                            Early check-in

                                            Inainte de ora 9.00  100% din tarif fara mic dejun

                                            Intre 9.00-13.00 – 50% din tarif fara mic dejun

                                            Intre 13.00 – 15.00 – in limita disponibilitati fara costuri suplimentare

                                             

                                            Intre 12.00 – 13,00 – in limita disponibilitatii fara costuri suplimentare

                                            Late check-out

                                            Intre 13.00-18.00 – 50% din tarif fara mic dejun

                                            Dupa ora 18.00 – 100% din tarif fara mic dejun

                                            Copil 0-6 ani

                                            Gratuit ( fara pat suplimentar )

                                            Pat suplimentar copil intre 6.00 – 11.99 ani

                                            36 euro/noapte

                                            Pat suplimentar copil intre 12.00 – 17.99 ani

                                            45 euro/noapte

                                            Animale talie mica/medie

                                            50 euro/zi

                                            Parcare autoturism

                                            3 lei/ora (client cazat)

                                            Parcare autoturism

                                            10 lei/ora (client ne cazat)

                                            WI-FI

                                            Gratuit 

                                            Tratamente si proceduri SPA

                                            La un cost suplimentar si in functie de legislatia in vigoare

                                             

                                             

                                            1. Politica de check-in / check-out :
                                              • Primirea camerei (check-in) se face incepand cu ora 15:00.
                                              • Eliberarea camerei (check-out) se face pana la ora 12:00.
                                              • Nerespectarea orelor de mai sus (early check-in, late check-out) implica costuri suplimentare, conform art. 10, si se accepta in limita disponibilitatilor.
                                              • Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera la un anumit etaj, camere alăturate sau situate într-un anumit sector. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care Hotelul încearcă să le satisfacă în limita disponibilităților.
                                              • Este strict interzis accesul în restaurant cu alimente și băuturi din exterior.
                                              • Hotelul dispune de parcare privata, acest serviciu fiind pus la dispozitiea oaspetilor sai la un cost suplimentar, in functie de disponibilitate.
                                              • Accesul vizitatorilor este permis in spatiile de cazare intre orele 11.00 – 20.00, fara costuri suplimentare, iar in afara acestui interval doar in baza inregistrarii acestora la receptie si achitarii diferentei de tarif.

                                             

                                            1. Siguranta
                                              • Hotelul si spatiile publice sunt supravegheata prin sistem video – vezi „Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin utilizarea mijloacelor de supraveghere video” afisata la receptie.

                                            12.2  Prestatorul va asigura la cerere, pastrarea banilor si a altor obiecte de valoare incredintate de catre oaspeti in seif sau alte incaperi special amenajate contra spargerilor, furturilor si incendiilor. Prestatorul este exonerat de raspundere in situatia in care oaspetele nu si-a asigurat valorile. Pentru obiectele de valoare personale fiecare camera are in dotare seif.

                                            12.3  Hotelul nu isi asuma raspunderea cu privire la eventualele accidente ce pot surveni in urma utilizarii, in mod neadecvat, a dotarilor hotelului.

                                            12.4  Hotelul nu este raspunzator in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea este limitata in concordanta cu reglementarile legale in vigoare si conditiilor de cazare.

                                            Hotelul nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.

                                            Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul hotelului si in special a camerei de hotel, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din hotel. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate, in cazul in care hotelul se afla in incapacitatea de a mai oferi spre cazare camera, in perioada urmatoare.

                                             

                                            1. Alte mentiuni
                                              • In incinta hotelului, este permis accesul oaspetilor insotiti de 1 animal de companie de talie mica/medie. Taxa de acces este de 50 €/noapte/animal. In cazul in care animalele de companie provoaca daune hotelului, acestea vor fi suportate de catre proprietarul animalului de companie.
                                              • In spatiile destinate consumului de alimente si bauturi, sali de conferinta, centru SPA este interzis accesul cu animale de companie.
                                              • Reclamatiile privind serviciile turistice acordate vor fi facute direct hotelului de catre oaspete sau agentul Beneficiarului in timpul sejurului. Reclamatiile facute dupa plecarea oaspetilor nu vor fi luate in considerare.
                                              • Hotelul se angajeaza sa verifice justetea reclamatiilor facute de turisti si sa comunice rezultatul intr-un interval de 3 zile de la primirea lor, in scris.
                                              • Toate camerele din incinta hotelului sunt pentru nefumatori. O taxa de 250 EUR se va aplica in cazul nerespectarii acestei reguli. Fumatul este permis numai in zonele special amenajate.

                                            Prin fumat se intelege folosirea/aprinderea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea etc. Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scarile, sali de conferinta, baile, zona de receptie, zona lobby, centrul SPA  Fumatul este permis doar in exteriorul hotelului, in zona publica special destinata. In caz contrar se va aplica o penalizare de 250 EUR. Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul pensiunii si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 250 EUR.

                                            Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.

                                            • Oaspetii au acces nelimitat la internet WI-FI, si Business Corner – zona cu acces la calculator si

                                             

                                            1. Conduita si responsabilitate

                                             

                                            Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in spatiile de restaurant a oaspetilor aflati sub influenta bauturilor alcoolice sau a substantelor interzise, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii de imagine hotelului sau deranjeaza alti oaspeti.

                                            • Personalul hotelului isi va intampina intotdeauna oaspetii cu amabilitate si va face tot posibilul pentru a indeplini orice solicitare venita din partea acestora. In cazul in care un oaspete sau un vizitator al hotelului, prin aspectul neingrijit si/sau vulgar care deranjeaza in mod vizibil oaspetii si personalul, comportamentul sau starea in care se afla, va produce incidente neplacute, deranjand pe ceilalti oaspeti si/sau personalul angajat si afectand astfel imaginea hotelului, acesta va fi invitat imediat sa paraseasca incinta hotelului. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul check in-ului, in timpul sejurului sau in ziua check out-ului. Hotelul este indreptatit sa anuleze imediat rezervarea si/sau sa solicite parasirea imediata a camerei fara a oferi nici o compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.
                                            • Hotelul isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a-si corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul hotelului.

                                            In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, conducerea hotelului poate finaliza/anula o rezervare si poate opera check-out-ul imediat al oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.

                                            Hotelul nu presteaza servicii persoanelor aflate sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Hotelulul isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.

                                            Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar conducerea hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in cadrul hotelului.

                                            15. Clauze finale

                                            Consideram ca oaspetii nostri, in momentul cazarii sau in momentul solicitarii vreunui serviciu la Hotel Aro Palace, au luat cunostinta si au acceptat termenii si conditiile mai sus mentionate.


                                              Disponibilitate
                                              2025-5-1
                                                Mai 2025  
                                              L Ma Mi J V S D
                                                    1
                                              N/A
                                              2
                                              N/A
                                              3
                                              N/A
                                              4
                                              N/A
                                              5
                                              N/A
                                              6
                                              N/A
                                              7
                                              N/A
                                              8
                                              N/A
                                              9
                                              N/A
                                              10
                                              N/A
                                              11
                                              N/A
                                              12
                                              N/A
                                              13
                                              N/A
                                              14
                                              N/A
                                              15
                                              N/A
                                              16
                                              N/A
                                              17
                                              N/A
                                              18
                                              N/A
                                              19
                                              N/A
                                              20
                                              N/A
                                              21
                                              N/A
                                              22
                                              N/A
                                              23
                                              N/A
                                              24
                                              N/A
                                              25
                                              N/A
                                              26
                                              N/A
                                              27
                                              N/A
                                              28
                                              N/A
                                              29
                                              N/A
                                              30
                                              N/A
                                              31
                                              N/A
                                               
                                                Iunie 2025  
                                              L Ma Mi J V S D
                                                          1
                                              N/A
                                              2
                                              N/A
                                              3
                                              N/A
                                              4
                                              N/A
                                              5
                                              N/A
                                              6
                                              N/A
                                              7
                                              N/A
                                              8
                                              N/A
                                              9
                                              N/A
                                              10
                                              N/A
                                              11
                                              N/A
                                              12
                                              N/A
                                              13
                                              N/A
                                              14
                                              N/A
                                              15
                                              N/A
                                              16
                                              N/A
                                              17
                                              N/A
                                              18
                                              N/A
                                              19
                                              N/A
                                              20
                                              N/A
                                              21
                                              N/A
                                              22
                                              N/A
                                              23
                                              N/A
                                              24
                                              N/A
                                              25
                                              N/A
                                              26
                                              N/A
                                              27
                                              N/A
                                              28
                                              N/A
                                              29
                                              N/A
                                              30
                                              N/A
                                                         

                                              Prețuri

                                              Aro Palace Bulevardul Eroilor 27, Brașov, Romania, Brașov, BV, 500030, Romania

                                              Persoană/noapte de la nedeclarat
                                              nu exista recenzii

                                              Solicită cazare

                                              Contactează unitatea

                                              După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar daca ți se transmite că nu mai este necesar, pentru a avea o ședere mai plăcută.

                                              0730 XXX XXX

                                              vezi numărul de telefon
                                              0730888088
                                              0268478800

                                              După acceptarea telefonică a rezervării, completeaza formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar daca ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să vă ofere o ședere mai placută

                                              Am înțeles Trimit formularul
                                              Brașov Prognoză

                                              Spații de cazare

                                              Rezervă acum!

                                              • Fără taxă de rezervare

                                                Rezervarea prin eVacant este gratuită, nu se percep costuri de intermediere, nu se vor ivi alte cheltuieli ascunse, pentru cazare vei plăti direct proprietarului

                                              • Direct de la proprietar

                                                Aro Palace îți va răspunde personal, fără mediator, la toate întrebările!

                                              Despre noi

                                              • softability

                                                Softability SRL

                                                București, Sector 3

                                                Splaiul Independenței Nr 273 C

                                              eVacant

                                              • Publicitate
                                              • Prima pagină
                                              • Întrebări
                                              • Înscriere
                                              • Termeni
                                              • Contact

                                              Oferte de cazare

                                              Înscrie-te pentru a primi ultimile noutăți și oferte.

                                              Respectăm confidențialitatea datelor

                                              Prezență online

                                              eVacant.ro te ajută să găsești cabană, pensiune, hotel sau apartament la cel mai mic preț posibil.

                                              eVacant Logo

                                              © 2025 eVacant