Categorii intrebări
Utilizare site eVacant de către turiști
Ce este eVacant?
eVacant este un portal de rezervări online ce dorește promovarea tuturor unităților de turism din România. Fără comisioane pentru rezervări și alte costuri, proprietarii își pot promova unitățile turistice gratuit, iar turiștii se pot asigura că obțin cel mai mic preț cu putință.
Prin intermediul portalului eVacant.ro puteți afla informații complete despre hotel sau pensiune, despre destinație, precum și verifica mărturiile altor turiști.
Cum pot căuta o unitate turistică?
Putem la dispoziția vizitatorilor 3 metode de a căuta următoarea destinație:
• Utilizarea căutarii avansate și derularea ofertele în funcție de facilități, preț sau recenzii.
• Navigarea structurată pe regiuni, județe si destinașii, putând fi accesată aici
• Căutarea direct pe hartă și chiar trasarea ariei unde se dorește a se căuta și filtrarea ofertele în funcție de preferințe.
Cum am siguranța rezervării?
După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să vă ofere o ședere mai placută
Cum pot verifica disponibilitatea?
Verificarea disponibilității se poate efectua prin intermediul calendarului de pe pagina unității de cazare.
Puteți de asemenea contacta unitatea pentru a vă asigura că informațiile sunt de actualitate.
Cum procedez după un sejur ?
Puteți adăuga o recenzie pentru a ajuta și alți turiști în căutarea unei unități de cazare.
Cât de acurate sunt punctele de atracție și restaurantele recomandate ?
Punctele de atracție sunt furnizate în funcție de localizarea unității de cazare și recomandările altor turiști.
Distanțele sunt în linie dreaptă, cele efective putând fi considerabil mai mari.
Ce fac dacă am identificat nereguli cu privire la un anunț ?
Utilizare platformă de către hotelieri
Cum imi creez cont ?
Pentru a adăuga o unitate turistică este nevoie să aveți creat un cont de utilizator.
Pentru a crea un cont de utilizator accesați butonul Autentificare / Cont nou Completați câmpurile obligatorii,introduceți codul captcha și apăsați butonul Înregistrare.
Cum adaug o unitate turistică ?
Dupa crearea contului autentificați-vă cu adresa de e-mail și parola setată pentru a adăuga o unitate turistică.
Acceseți meniul Proprietăți -> Adaugă Proprietate și selectați tipul proprietății: cabană, hotel, pensiune, apartament, vilă
Dupa apăsarea butonului Salvează vor fi vizibile taburile care necesită a fi completate pentru descrierea proprietatii: detalii, extra, fotografii, contact, adresă, prețuri, facilități contra cost, rezervare, termeni și condiții, optimizare. Nu uitați să apăsați butonul Salvare după completarea fiecărei secțiuni
Cum adaug prețuri ?
Din tab-ul prețuri puteți introduce prețuri diferențiale în funcție de perioadă sau tipul camerei.
În primul rând trebuie să introduceți în Categorii/preț cameră tipul de cameră existent în unitatea dv de cazare: cameră dublă, cameră simplă, apartamet, etc și numărul acestora.
După introducerea tipului de cameră și numărul acestora introduceți prețul accesând tab-ul Prețuri. În situația în care doriți prețuri diferențiale în funcție de sezon, accesați tab-ul Adaugă prețuri sezoniere.
Cum modific un anunț după ce a fost publicat ?
Pentru a modifica un anunț deja publicat, în primul rând este necesar să accesați contul dumneavoastră.
După autentificare, accesați rubrica Proprietăți și selectați proprietatea care doriți să o modificați. Selectati tab-ul pe care doriți să îl modificați (ex: detalii, prețuri, facilitate, etc) efectuați modificările și nu uitați să apăsați butonul Salvează.
Cum îmi verific rezervările ?
Cum pot fi notificat dacă cineva face o rezervare ?
Platforma eVacant vă oferă posibilitatea de a fi anunțat prin SMS sau e-mail de fiecare dată când este efectuată sau anulata o rezervare.
Puteți să vă activați opțiunea de notificare din contul dumneavoastră de utilizator. Accesați rubrica Profil și selectați modalitatea de notificare conform preferințelor dumneavoastră. Aveți posibilitatea de a bifa și ambele modalități, SMS și e-mail. Nu uitați să apăsați butonul Salvare pentru activarea notificărilor.
Cum procedez dacă proprietatea adăugată nu apare în site?
Dacă unitatea dumneavoastră nu este vizibilă către vizitatori va trebui să vă asigurați că
• Aveți un abonament activ pe proprietate (și abonamentele gratuite trebuiesc activate)
• Nu utilizați un limbaj neadecvat și nu se regăsesc informații nepotrivite în anunț
• Aveți toate informațiile completate pentru unitatea dumneavoastră
Informații cu privire la rezervări
Se achită taxă la anularea unei rezervări ?
Toate taxele de anulare sunt stabilite de proprietari.
Daca ați făcut o rezervare cu anulare gratuită, nu se achită nici o taxă.
Cum pot modifica o rezervare?
Modificarea rezervării se poate efectua doar de către hotelieri în funcție de termenii și condițiile afișate de către aceștia.
Te rugăm să iei legătura cu unitatea turistică în acest sens.
Pot să anulez sau să modific datele unei rezervări cu preț nerambursabil ?
Toate taxele de anulare sunt stabilite de proprietari. Vă rugăm să luați legătura cu hotelierul în acest sens.
Pentru schimbarea datelor de rezervare este necesar să vă adresați propietății unde ați făcut rezervarea. În urma cererii depuse, proprietatea va decide dacă va putea să vă modifice rezervarea sau nu, în funcție de disponibilitate.
Plăți și costuri
Se poate oferi eVacant cele mai mici prețuri ?
0 Costuri: Nu suntem o agenție de turism și nu avem costuri în acest sens
0 Comisioane: Nu percepem comision în funcție de rezervările efectuate prin portal
Promovare gratuită: Oferim posibilitatea oricărei unități de cazare să își creeze un cont gratuit și să promoveze serviciile la un preț cât mai mic
Ce este garanția prețului minim?
Garanția prețului minim este un angajament luat de către unitatea de cazare că prețul afișat pe site este cel mai mic practicat pentru ace perioadă.
Dacă un turist regăsește un preț mai mic pentru rezervarea efectuată în altă parte pentru aceeași unitate cu aceeași ofertă(perioadă și fără a exista alte promoții sau oferte speciale), atunci unitatea se angajează să egaleze acel preț.
Cât de sigur este să plătesc în avans pentru un sejur ?
Toate plățile efectuate prin platforma eVacant ajung direct către unitatea de cazare. Operatorii eVacant verifică în prealabil toate unitățile ce activează serviciul de plăți online și toate tranzactiile sunt sigure, beneficiind de elementele de siguranță 3D Secure.
Pentru plățile solicitate ca avans de către unitățile de cazare printr-o altă metodă decât această platformă, eVacant nu este răspunzătoare și acestea sunt efectuate pe propria răspundere de către turiști. Singurele unități ce au fost verificate de către operatorii eVacant vor avea semnul în dreptul listării